Strategie

Addictions is in staat om een goede communicatiestrategie – samen met de unieke belofte van uw bedrijf en marktkansen – op paar A4-tjes samen te vatten. Een strategie is voor ons creatief en verbeeldend. Een wake-up call, een wegwijzer of een kapstok. U moet het voor zich zien. Dan komen we ergens.

Volgens de Dikke Van Dale is strategie niets anders dan ‘de bekwaamheid om met behulp van de ter beschikking staande middelen een gesteld doel te bereiken’. En ja, wie wil dat nu niet?

Perceptie is een gevoel
Een goede marketingstrategie gaat echter ook om de juiste radar of het buikgevoel. Natuurlijk – feiten en cijfers – maar wat uw publiek of afnemer waarneemt, is vooral dat wat u anders doet dan uw concurrent. Wij vertalen juist dat in een heldere boodschap.

Soms is het nodig om wat dingen te onderzoeken. Wij gebruiken daarvoor de:

Spiegeltje, spiegeltje
En dan: hoe brengt u die eigen boodschap over de bühne? Wij weten welke communicatiemiddelen en media u zou moeten kiezen uit de ongelooflijke brei aan mogelijkheden. Wij snappen waar uw scoringskansen liggen en waar de synergie zit. Daar hangt veel vanaf, want een eerste indruk maakt u maar één keer.

Heb lef
Ondernemen is kansen zien en vooral grijpen. Daarom vinden we ‘guts’  belangrijk. Gewoon vertrouwen op je eigen ‘inner voice’. Beslissingen worden in de eerste plaats op gevoel genomen. De rationele argumenten komen er later bij. Apple-oprichter Steve Jobs wist dit schitterend te relativeren: ‘Wat moet ik onderzoeken als de mensen nog niet eens weten wat ik ga maken?’

Effectiever uw doel bereiken?

Wij loodsen u door de marketing jungle.
Met heldere keuzes in media en middelen.

Strategie

U wilt van A naar B. Maar met welke communicatiemiddelen? Wij helpen u bij het maken van de juiste on- en offline keuzes.

 

Creatie

Functioneel, inspirerend en allesomvattend. Wij ontwerpen het verschil. Of zoals Ogilvy zei: “If it doesn’t sell. it isn’t creative.”

 

Content

Storytelling, content marketing of website copy? Iedereen wil rake teksten, een relevante boodschap. Laten wij die nu net schrijven.

 

Realisatie

En dan moet alles worden gemaakt. In deze fase gaat het meeste fout. Gelukkig hebben we alle know-how om eruit te halen wat er in zat.