Sinds 1992 ben ik actief als marketeer en communicatiemanager aan klantzijde en in diverse accountfuncties voor uiteenlopende bureaus. Het maakte de ondernemer in mij wakker. De processen konden zóveel beter. En dat blijkt: Addictions bestaat inmiddels ruim 20 jaar.
Ik vind niets mooier dan pure communicatie en breng mijn klanten en collega’s graag in scorende positie. Creativiteit en kwaliteit zit in mensen én in de dialoog. Addictions biedt dat vanuit een full service netwerk van communicatieprofessionals. We stapelen toegevoegde waarde. Het is een kick om in wisselende formaties met elkaar samen te werken.
Vanuit mijn eigen disciplines als copywriter, communicatie-adviseur of projectbegeleider word ik ook door bureaus of opdrachtgevers interim ingezet. Maar het gros van de opdrachten vraagt om een totaaloplossing vanuit het netwerk. Voor al te grote ego’s is hier geen plek. Het is één-voor-allen en allen-voor-één. Marketing met resultaat!
De grote winst is dat Addictions direct elke essentiële voorwaarde van goede communicatie invult: toegevoegde waarde, snelheid en resultaat. Echte marketingcracks herkennen deze pure ‘vakverslaving’ meteen. Genoeg hebben aan een half woord. De messcherpe strategie. De onverdedigbare kracht van schoonheid. En last but not least: een juichende klant.