NCB | Evergreen Zeist

Op de voormalige locatie van het wijkinformatiecentrum van Kerckebosch – verscholen in het bos- en en heidegebied van Zeist – wordt een bijzonder en hoogwaardig project gerealiseerd. Het dient als een voorbeeld voor duurzaam ontwikkelend Nederland en wij mochten daar de marketing en communicatie voor doen.

Het plan bestaat uit 6 townhouses en 3 appartementen, die één zijn met hun omgeving. Alsof het nooit anders was. We gaven dit project de naam ‘Evergreen’. Omdat het al op de tekentafel een klassieker was. Maar ook omdat het de waarde zal behouden en een tijdloze schoonheid uitstraalt. Het ‘altijd groen’ verwijst in de directe zin naar de omringende naaldbomen. Tevens appelleert het aan het permanente vakantiegevoel dat de hele wijk uitstraalt.

Huis-stijl
De toekomst van energieneutraal wonen met optimaal comfort, had nu niet alleen een naam, maar we gaven dit samen met Jeffrey Dorresteijn en Dennis Stenacker van Endure Design ook de bijbehorende projectstijl. Centraal hierin staan onder meer aardetinten, een nostalgisch ‘framework’ en zorgvuldig gekozen beelden. Theo van Leur maakte de hyperrealistische artist impressions, terwijl er bij de teksten van Machteld van Zalingen en Bert van Weert voor gekozen is om iets over project te laten vertellen door ‘betrokken derden’, Deze perspectiefwissel pakt heel verrassend uit.

Naaldloos
Het vermarkten van een project als dit vereist tegenwoordig een conglomeraat aan on- en offline middelen voor PR, marketing, communicatie en verkoop. Waarbij alles goed op elkaar afgestemd moet zijn. Anders gezegd: wat is de strategie, het communicatieplan? Onze naaldloze visie daarop was zeer welkom. Naast het projectlogo en de -stijl ontwikkelden we voor Evergreen een verkoopbrochure – noem dat rustig een boekwerk – een teaserwebsite, een projectwebsite en het bouwbord. Alles om de makelaars in spitspositie te manoeuvreren. Ook leverden we alle basismaterialen aan waarmee de sociale media en e-nieuwsbrief konden worden ingericht.

Bekijk hier de website en de blader hier door het digitale verkoopboek

Kroonkurk
Corona heeft onze voorbereidende werkzaamheden diverse keren in de parkeerstand gezet. Want hoe zou de markt reageren? Maar het geloof in het project bleef. De vraag in dit exclusieve segment bleek inelastisch. Evergreen is een bewuste keuze. De ‘kroon’ op ieders wooncarrière vaak ook. De ultieme droomwoning. En dat bleek, want anno nu – nog geen twee maanden na start verkoop – is al meer dan tweederde verkocht en kan de bouw in dit tempo binnen afzienbare tijd starten. Nou vooruit, daar doen we het voor. Proost!

Op zoek stevige communicatie-oplossingen?

We hebben de creativiteit
in huis!