Heilijgers | Verrassende huisvesting

Het bouw- en ontwikkelingsvak is uitdagender dan ooit. De woningvraag stijgt en Nederland is volop in transitie. Hoe borgen we wonen, werken en zorgen tegen het decor van stijgende grond- en materiaalprijzen, krapte op de arbeidsmarkt en een oerwoud aan wetten en regels? Met het e-zine – Heilijgers digitale uitgave – laten we minimaal drie keer per jaar een optimistisch geluid horen. En er is meer, zoals financiĆ«le berichtgeving, een introductiegids voor nieuwe medewerkers, een corporatie- en zorgspecial of een corporate film. En vaak kijken we mee naar zaken als advertising, de website en de strategie. Want ‘groen’ moet je doen!

In augustus 2021 kwam het telefoontje. Alles aan de kant. Of we de directie van Heilijgers wilden interviewen. Een artikel en een persbericht over de overname was het idee. Het bleek een nieuwe mijlpaal in de geschiedenis van het bedrijf. Heilijgers werd onderdeel van Klok Groep en kreeg er met Van de Klok, Novaform en Adriaan van Erkel direct drie zusters bij.

E-zines
Het merk Heilijgers is sterker ooit. Onderzoek bewees dat wederom. Dat er binnen de groep gekozen wordt voor een multi-brandstrategie is dan ook logisch. Het is het resultaat van jaren werk, waaraan ook Addictions een bijdrage levert. ‘De wereld van Heilijgers’ verschijnt in de vorm van e-zines, een zorgspecial of corporatiespecial. Minimaal drie keer per jaar doen we nagenoeg alle interviews voor de magazines en leveren we doorlopend content over parels van projecten, uitdagende ontwikkelingen en steunpilaren van de organisatie. In redactievergaderingen en tijdens de productie roepen we van alles, want de lat moet steeds hoger. Nieuwsgierig? Bekijk hier alle e-zines

Welkom aan boord
En dan zijn er natuurlijk nog de bijzondere producties, zoals een bestuursverslag of een introductiemagazine voor nieuwe medewerkers. We kunnen dat werving, employer branding of onboarding noemen: het belangrijkste is het thuisgevoel. Heilijgers is en blijft een familiebedrijf. Onlangs werd een uniek record gevestigd en begonnen er in een maand vijf nieuwe collega’s, aangebracht door de medewerkers zelf! Het zegt alles.

Klankborden
Bij de ontwikkeling van de nieuwe website of het herijken van de positionering kijken we stee(n)vast mee. Niemand vindt het bouwen en ontwikkelen in z’n eentje uit, maar Heilijgers is overtuigd van z’n aanpak. Uiterst succesvol in bouwteams en transparant naar de klant. We maakten er een mooie corporate film over met Gabor Nijenhuis.

Samen presteren
Nu kun je zelf eindeloos uitweiden over wat je doet en hoe, maar het commentaar van je klant of je bouwpartners zegt soms alles. Zo hadden directeur Evert van Os van Singer Laren en de architecten van Bedaux de Brauwer het nog niet eerder meegemaakt dat een bouwteam, de plannen – en de vele extra’s – exact zo had weten te realiseren als ze op papier stonden, binnen tijd en budget. Het project sleepte vervolgens ook nog eens prijs na prijs binnen, waaronder een prestigieuze prijs van de BNA waarvoor Heilijgers advertentie in het jaarboek plaatste.

Op zoek naar een frisse corporate aanpak?

Mooie bedrijven verdienen mooie verhalen.
Nu alleen nog iemand die dat op papier zet.