Van de inrichting van datacenters, de aanleg van infrastructurele werken, de verbindingen in kantoren of heavy duty voor industriële toepassingen Cable Concepts Center is sinds 2000 de plek waar installerend Nederland bekabeling haalt. De groothandel-distributeur loodst met grote projectkennis langs elke ‘ghost in the machine’. Topservice is alles voor de Leusdenaren, want inmiddels biedt een webshop 24/7 bestelgemak en doet ook de nachtsluis geen oog meer dicht.
Maar wat schrijf je over een klant waar je al die jaren voor hebt gewerkt? Nou, dat zo’n beetje alle registers zijn open geweest. Het was een mooie reis en we pakken nog steeds wekelijks onze koffers.
We ontwikkelden een nieuwe huisstijl, ontwierpen champagnedozen en beletterden tientonners. We waren de eerste in de branche met een website met responsive design, en nu uiteindelijk een webshop. We ontwikkelden beursconcepten en trakteerden Hauff-klanten op een dagje ‘To the Max’ op Francorchamps. We sloten ons twee dagen op voor een fotoshoot met ‘Naomi Campbell’ om architecten duidelijk te maken wat de schoonheid is van de Noord-Zuidlijn.
En nu gaan we dan een tijdperk in met meer social content en video. Het businessmodel is volledig gekanteld. Marketingcommunicatie speelde daar een allesbepalende rol in. Ik communiceer dus ik besta zo, is het ongeveer het credo. Wie data naast elkaar legt, ziet dat mensen en behoeften waar ook in Europa niet zo veel van elkaar verschillen. Dus ook daar kun je zaken mee doen. In Leusden gaan ze ervoor. Niet voor niets geldt hier al bijna 25 jaar: ‘Je bereikt meer met de juiste connecties’.