Wie weleens aan stekkers of knoppen zit, kent de ‘bugs’ van audiovisuele techniek. Conferentiesystemen, beamers, screens, narrowcasting, beveiliging: wij hadden al jaren iemand die dat voor ons fikste. Totdat Mark van der Last zelf met de vraag kwam hoe hij eigenlijk gevonden kon worden…
Nieuwe huisstijl
We bedachten voor hem de toepasselijke naam AV@LAST. Precies, die zucht van opluchting dus. Eindelijk iemand met verstand van zaken. Daarna ontwierpen we zijn visitekaartje, onderdeel van een uiterst functionele en tegelijk opvallende huisstijl.
SEO website
Last but not least maakten we een in het oog springende website die de belangrijkste productgroepen toont. De site is geoptimaliseerd voor zoekmachines (SEO), maar basaal gehouden in zijn techniek. Mark merkte alleen één ding aan beter gevonden worden: het werkt verslavend.
Direct mail en sales support
Of we nog even wat werk konden ‘pluggen’. Dus bedachten we voor AV@LAST een toepasselijke tulpenmailing. Turft u even mee met de resultaten? 100% herinnering bij alle prospects, terwijl onze persoonlijke sales aanpak in 25% van de gevallen tot een afspraak leidde. Inmiddels heeft Mark alleen nog tijd voor ons na vijven. Als het installatiewerk is gedaan en hij al z’n offertes heeft uitgewerkt. Eerlijke, hardwerkende MKB’ers: daar houden we van!