Ruim 60 jaar een begrip in Amersfoort. De verhuuronderneming die circa 60 personenauto’s, bestel-, vracht- en aanhangwagens in omloop heeft, ondervond steeds sterkere concurrentie van Amerikaanse ‘rent’-formules.
In 2006 kreeg het bedrijf nieuw elan door nieuwe huisstijl, verjonging van het wagenpark, overname van enkele collega’s en automatisering van het verhuursysteem. Onze opdracht was om nadrukkelijker door te dringen in de zakelijke en consumentenmarkt.
Centraal in onze aanpak stond de klassieke uitspraak ‘even dussie bellen’. Hiervoor ontwikkelden wij een actiemailing met een opvouwbare telefoonhouder naar logistiek managers. Lekker bijdehand. Voor het grote publiek bedachten we een campagne in sms-taal op hun eigen ‘moving billboards’: de bussen.
Met de glimlachers op onze hand bleef het effect niet uit. Diverse kranten en magazines pikten dit op. Al hielpen we dat geluk graag een handje. Nu opent Van Dusschoten een nieuw pand in Calveen. Maar het credo blijft: GWN FF BLLN.