Verkoopactie Porta Romanum Heilijgers

Porta Romanum is een schitterend project van 42 luxe appartementen in de groene stuwwal van het Nijmegen-Oost liggen bij het Kopse Plateau.

De ligging kon haast niet beter. De communicatie wel. Daarom kwam Addictions in beeld. Wij zorgden ervoor dat alle wegen weer naar Rome leidden.

Direct viel ons op dat identiteit en positionering niet overeen kwamen. Appelleerden de appartementen aan het rijke gevoel van de levensgenieter, geen enkele uiting – van website tot brochure – straalde dit uit.

Tijd om alles opnieuw te doen leek er niet. Om de laatste appartementen te verkopen, besloten we het daarom over een andere boeg te gooien met beleveniscommunicatie. We stuurden hiervoor een mailpack naar 300 prospects. We ontwikkelden hiervoor een kekke activiteitenwaaier met uitnodigingsbrief en belden die met intensieve telemarketing diverse keren na.

In vier vrolijke sessies werden er respectievelijk wijnen geproefd in het atrium, kon er een barista-wandeling worden gemaakt in de omgeving, was er een stijl-je-huis-workshop en authentieke jeu-de-boules-competitie in de Romeinse tuin. Bewoners en potentiële kopers wisselden hun ervaringen uit. Eindelijk het goede gevoel! Het eerste resultaat kon zo worden geboekt.

In fase twee voorzagen we alsnog de advertenties en de website van de gewenste uitstraling. Het bouwbord kon inmiddels worden vervangen door vrolijke banieren. En ja, inmiddels gaat ook het allerlaatste appartement in de verkoop.

Eind goed al goed. Of zoals Julius Ceasar gezegd zou hebben: ‘Veni, vidi, vici!’

www.portaromanum.nl

, , , ,