Wereldse communicatie voor de Ontdekking

We reizen wat af, maar waar vind je de reisaccessoires waar je écht weg van bent? Met optimaal reisplezier is de Ontdekking ‘werelds op weg’.

Sinds de start van dit innovatieve retailconcept in 2003 inititiëren wij zichtbare acties gekoppeld aan landenthema’s die via direct mail, bus- en bioscoopreclame, huis-aan-huisfolders of driehoeksborden aan de m/v worden gebracht.

De pers vult kolommen met onze surprisedemo’s, de bedrijvenmarkt groeit en de jaaromzet in de pilot-store groeit. Waar gaat dit heen?

Bij de zomeractie ‘aantr. reisgids zkt. koffer’ werd volop geboekt. Op ludieke wijze wensten wij Amersfoort een prettige vakantie in de vorm van hotelhangers, driehoeksborden en freecards. Ook de reisbureaus werden niet vergeten. Resultaat? 2.000 extra bezoekers.
Online werken we aan een mobile apps en een community die de individuele reisbeleving koppelt aan het aanbod van de winkel. Over werelds gesproken.

Acties

Corporate

Soms ontdek je

Lonely Planet weken

Actie ‘op vakantie’

Online

www.deontdekking.nl

, , , ,