BMW: communicatie met de X-factor

BMW maakt rijden geweldig, maar Jan de Jong BMW kleedt alle auto’motieven’ voor haar klanten zo mogelijk nog persoonlijker in.

Sinds 1986 groeide het bedrijf naar 115 medewerkers. Naast BMW en MINI in Hilversum opende Jan de Jong in oktober 2006 een prachtig nieuw pand langs de A1 in Amersfoort waar ook de eigen schadeservice onderdak vond. Gemiddeld komt in Jan’s boekje niet voor. Top binnen BMW, QMA, 24/7 en online…

Naast ‘Persoonlijk’ het klantenmagazine, verzorgden we de weekadvertenties, ontwikkelden we een stijlvolle uitnodiging voor de feestelijke opening van het pand en bedachten we met enige regelmaat ludieke acties als de ‘Op(en) Top Dag’ en ‘Oktoberfest’.

Voorlopig is dit werk vanuit de achteruitkijkspiegel. De huidige ‘Efficient Dynamics’ worden aangestuurd vanuit het hoofdkantoor.

Desondanks was onze ‘golf’ aan nieuwe ideeën niet te stoppen. Maar helaas sloeg niet de X-factor, maar de recessie toe.

BMW Race

BMW Golf

BMW Huisselectie

BMW Opening en shows

BMW Weekadvertenties

BMW Corporate

BMW 7

BMW Overig

www.jandejongbmw.nl

, , , , ,