Marketingpower voor AV@LAST

Wie ooit aan stekkers of knoppen heeft gezeten kent de ‘bugs’ van audiovisuele techniek. Conferentiesystemen, beamers, screens, narrowcasting, beveiliging: wij kenden al jaren iemand die dat voor ons fikste. Totdat Mark van der Last zelf met de vraag kwam hoe hij eigenlijk gevonden kon worden…

We bedachten voor hem de toepasselijke naam AV@LAST. Precies, die zucht van opluchting dus. Eindelijk iemand met verstand van zaken. Daarna ontwierpen we zijn visitekaartje, onderdeel van een uiterst functionele en tegelijk opvallende huisstijl.

Last but not least maakten we een in het oog springende website die de belangrijkste productgroepen toont. De site is geoptimaliseerd voor zoekmachines (SEO), maar basaal gehouden in zijn techniek.

Mark merkte alleen één ding aan beter gevonden worden: het werkt verslavend. Dus bedachten we voor AV@LAST dit voorjaar een toepasselijke ‘powermailing’. Turft u even mee met de resultaten? 100% herinnering bij alle prospects, terwijl onze persoonlijke sales aanpak in 25% van de gevallen tot een afspraak leidde. Toen belde Mark. Hij had de aansluiting gevonden…

huisstijl, mailings en website

, , , , , ,