Visie: freelance werkt in ieders voordeel

Sinds 1992 was ik actief als marketeer en communicatiemanager aan klantzijde en in diverse accountfuncties voor uiteenlopende bureaus. Deze ervaring leerde me dat ‘echt’ reclame maken helemaal niets te maken heeft met statige panden of bureaupolitiek. Toen mij dit in 2002 onbedaarlijk begon te jeuken was Addictions een feit.

In mijn visie zit creativiteit en kwaliteit in mensen. In het door mijzelf opgebouwde netwerk is het een kick om soms als kopman dan weer als waterdrager in wisselende formaties met freelancers samen te werken. Of dat nu in opdracht is voor collega-bureaus of voor bedrijven: we helpen elkaar in het zadel en komen samen aan de meet. Als een flexibel en zichzelf motiverend peloton. Eén-voor-allen en allen-voor-één.

De allergrootste winst is dat Addictions direct elke essentiële voorwaarde van goede communicatie invult: creativiteit, toegevoegde waarde, snelheid en resultaat. Echte reclamecracks herkennen deze pure ‘vakverslaving’ meteen. Genoeg hebben aan een half woord om te weten waar je heen wilt. Een heerlijke Aha-erlebnis. De messcherpe strategie. Absolute schoonheid. Een juichende klant. Dát is waar het wél echt om gaat!