Nieuwe website en huisstijl voor Match Point

Meten is weten. Dat geldt zeker voor Match Point dat marktonderzoekers al jaren uitstekende faciliteiten biedt in de vorm van onderzoeksruimten, faciliteiten en werving van kandidaten. De uitstraling paste echter niet meer bij het gerestylde interieur. En wat doe je dan? Addictions bellen natuurlijk!

Als eerste stappen in een compleet marketingplan werden in samenwerking met Barnworks de huisstijl en website aangepakt. Matchpoint maakt marktonderzoek mogelijk maar heeft nu ook ‘the looks’. En zo is het!

 

Marketingplan

De opdracht luidde: genereer meer business vanuit bestaande klanten en leg een basis voor kwalitatieve en gestructureerde benadering van prospects op langere termijn. En help ons aan een professionele en onderscheidende uitstraling op korte termijn.

 

Positionering

We gingen hierop eerst aan de slag met concept en positionering. In feite geven klanten en hun onderzoekers hun ogen de kost of leggen ze hun oor te luister via Match Point dat kwalitatief onderzoek verricht.

 

Concept

Dat gegeven hebben we verder uitgewerkt in de beeldtaal van de website. De ‘polaroids’ geven daarbij het moment van meting aan, letterlijk de momentopname.  Het geheel vormt met de grafische vormgeving van de huisstijl een logisch geheel.

Later dit jaar zal verder gewerkt worden aan deel twee met wervende on- en offline communicatie.