Kahawabags geeft ze van jute

Voor Kahawabags schreven we onlangs de copy voor de nieuwe website en een animatiefilmpje. Daarnaast legden we de basis voor de brand foundation. Maar wat is de boodschap achter stijlvolle tassen voor de modische vrouw, die letterlijk bijdragen aan een betere wereld? Bij ons kan dat in vier woorden: Our World is Yours.

Dat de koffiezakken van koffiebranderij Peeze tegenwoordig door Kahawabags verwerkt worden in modische tassen is niet alleen nouveau chic, het is een maatschappelijk statement. Niet alleen de koffieboeren worden er namelijk beter van omdat een deel van de winst terugstroomt naar de Peeze Foundation, ook wordt er samengewerkt met de ateliers van Mode met een Missie van stichting Kommak die migranten helpt hier te integreren.

 
In formatie
Alle reden om er met flinke formatie tegenaan te gaan, waaronder fotograaf Peete van Spankeren, studio Opmerkelijk, de Filmbrigade en wij dus. Het resultaat mag er zijn. Dat vonden minister Plasterk, Citroën en Rabobank ook. Kahawabags mag zich in een grote belangstelling verheugen. Ook hebben diverse grote retailers hun belangstelling getoond voor line extensions, zoals bankjes, onderzetters en kussens.
 

Tsjonge wat een drukte ineens. Gelukkig was er Kahawa (koffie)!