Verkoopcampagne De Bosvlinders

Om de verkoop te realiseren van zes exclusieve bosvilla’s in Kerckebosch Zeist, werd een compleet A-Team ingezet. De uitdaging loog er dan ook niet om: zorg er met een uitgekiende campagne voor dat we deze herontwikkeling binnen maximaal twee maanden succesvol kunnen afronden.

Zo er al doelgroepen bestaan in vastgoedmarketing, met lege handen aankomen werkt niet. Offline besloten we hiervoor een ‘boomstam’ van een brochure te ontwikkelen (40 pagina’s). Daarnaast ontvingen de prospectdatabases van de makelaars een ‘gevleugelde’ mailing. En volgden er een inventief bouwbord en advertenties. Kroon op het werk was de website met een bladerbare brochure en een virtuele rondleiding door en rond de woningen. Als de voorjaarsvogels fluiten, weet je het al: ‘ik ben verkocht!’

 
Volgens de wetten van ‘Het Nieuwe Werken’ is de kracht van Addictions – al jaren – de samenwerking tussen communicatieprofessionals. We ‘kopen elkaar niet in’, maar werken vooral sámen. Een waar A-Team bestaande uit Endure Design (grafisch ontwerp), 3DV (artist impressions), De Huyskamer (interieurstyling), Hans Been (architect) en niet te vergeten de klant NCB Projectrealisatie en de makelaars Visser & Van Ingen en Drieklomp. Wie zich realiseert dat enerzijds welstand zich nog boog over de voorstellen en wij de verkoopdocumentatie al klaar maakten, plus het feit dat dit in nog geen twee maanden vanaf scratch is gelukt, weet dat dit een uit de kluiten gewassen verhaal was. Ook verkooptechnisch mag het resultaat er zijn!